fredag 19 februari 2016

Rosa/blå layout

Jag har insett att jag måste ta tag i alla mina foton som ligger på hög och bara väntar på att bli scrappade.
En Layout i veckan hade jag tänkt att jag skulle fixa 
detta året för att komma i kapp.
Så därför kollar jag runt på bloggar för att få lite inspiration. 
För till slut tycker jag att alla mina layouter ser likadana ut.

Den här Layouten har jag gjort med inspiration från Cili in papers månadsutmaning för februari.



Det var en färgutmaning då man skulle utgå från detta underbara färgschema.

cvetovaya-palitra-1464

Lätt som en plätt, eller?

Jag har använt 
Rosa bakgrund - " Daigoji" Tea and silk collection, Prima marketing Inc.
Blå blomigt papper - Starburst you're a natural, My minds eye
I love you papper - Splendid title strips, Fancy pants
Blommor - Teahouse, Dovercraft
Bokstäver - Ica maxi målad med Promarkers "sky blue"
Hjärtnålar och blå stjärnor - Panduro


Trevlig helg!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar